4.2.09

ALFIN



En ALFIN Red podedes ver unha crónca do II Seminario: biblioteca, aprendizaje y ciudadanía que se celebrou o pasado mes de xaneiro en Vilanova i la Geltrú.

Na crónica, destácase a intervención de Cristina Novoa, asesora de Bibliotecas Escolares da Consellería de Educación de Galicia, que se fixo eco do inmenso traballo que se está a levar en Galicia desde as Bibliotecas escolares por implementar a Alfabetización Informacional nos curriculums do ensino básico e obrigatorio.

Complácenos especialmente o enlace que se fai ó noso traballo, á nosa páxina de Educación documental, que Cristina destacou na súa intervención.

Xa sabes que a páxina, con tódolos seus materiais, está a túa disposición desde este blog na sección MATERIAIS.

Agradecemos desde aquí o inmenso traballo que está a facer a Asesoría de BEs de Galicia na promoción da lectura e da ALFIN a través do seu apoio ó traballo diario e da difusión que del fan.

2 comentarios:

Sàlvia dixo...

Quue difícil es aplicar la formación documental en la escuela. Desde la biblioteca de Cocentaina lo venimos trabajando desde hace muchos años, jugando y aprendiendo destrezas informativas, realizando formación de usuarios y formación para padres y maestros, pero... es una parcela que cuesta introducir en el quehacer diario del aula.

Felicitaciones por el blog. Compartimos objetivos y experiencias.

Os recomiendo le deis un vistazo a este post que edité en el blog de poesia infantil (está en catalán y castellano) sobre los derechos del niño y la lectura, que incluye tambien la alfabetización informacional:

http://bibliopoemes.blogspot.com/2009/02/los-derechos-del-nino-entorno-la.html

Besos (besadetes)

olga dixo...

Acabo de visitar en blog de poesía. Me gusta. Y me gusta que la web nos acerque y nos permita aprender unos de otros sin más esfuerzo que el de abrir los ojos y los oídos.
Saludos oceánicos